2014年12月4日 星期四

返嚟啦!

 
星期三,
 
我和姑奶返咗惠州一轉,
 
姑奶幫堂妹買藥,
 
而我就順便返去睇下間屋整成點!
 
好在早知天氣會轉涼,
 
帶咗足夠衫返去著,
 
唔係凍親就唔抵啦!
 
晚上打完麻雀凍凍哋,
 
走咗去飲豬肉湯,
 
我仲試新嘢,
 
飲枸杞豬雜湯。
 





 
客家甜酒花生,
 
冇酒味架,
 
但咸咸香香;
 
香港好多地方依家都開始有得賣啦!
 
送酒一流呀!





 
噚晚惠州大風大雨,

今朝得番13度,

 食碗熱肉丸米粉,

成個人暖哂呀!
 
購物緊係唔少得,

等我匯報一下今日惠州街市行程,

蓮藕5蚊,薑5蚊,獨子蒜10蚊,

提子乾5蚊,葵花子5蚊,

龍眼乾10蚊,

平成咁,

我就嚟要返嚟長住架啦!









 
午餐又去飯堂食飯,
 
老板好好人,
 
仲請我哋食蒸饅頭添呀!
 









 
自家養肥雞一隻,
 
又點少得呢!

一個人拎咗十幾斤嘢返嚟,

到死死下呀!

  
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 




14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!