2014年12月1日 星期一

燒烤晚會

 
 
噚日,
 
老公、小魔怪和我,
 
入咗元朗舊屋度參加燒烤晚會;
 
食盆菜就食得多,
 
今次係第一次攪BBQ,
 
仲要係唔使自己燒,
 
有專人服侍攞D嘢食埋位,
 
哈哈,
 
真係好鬼正囉!
 
 





 



 




 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

22 則留言 :

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有架,不過我哋識得人,所以^_^

      刪除
  2. 回覆
    1. 果日都幾焗,如果自己燒我實熱溶咗啦!

      刪除
  3. 好怕對住火爐,熱辣辣,有人燒埋,好正!好抵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實自己燒到熱辣辣,搽多多蜜糖係好食D架!

      刪除
  4. 價錢超抵仲有人燒埋 , 一流啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人贊助,又唔使自己燒,good good good!

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢度有40幾圍共400幾人參加,真係好熱鬧呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實自己燒到熱辣辣,搽多多蜜糖係好食D架!

      刪除
  7. 回覆
    1. 係架,自己燒幾熟、搽幾多蜜糖,全部啱哂自己心水,諗起依家好想燒嘢食添呀!

      刪除
  8. 好正呀!天涼燒野食一流

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!