2014年10月8日 星期三

麵包製作精選實習中班(第八堂)

 
 
第八堂整酥皮果占包&椰茸鮮奶球,
 
我唔知好唔好食,
 
因為整完麵包後就返咗惠州,
 
返己時已經俾大小魔怪兩個人食哂啦!
 
 








  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

8 則留言 :

  1. 酥皮好香口,相信佢地一定話好食。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我冇食過,不過見大小魔怪食哂,都知味道唔錯呀!

      刪除
  3. 兩款包都好正呀 , 妳衹有得睇冇得食 , 唔緊要喇再整過請埋我地大家食吖 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!