2014年10月7日 星期二

惠州雜記

 
上星期三、四、五,
 
大伯、大伯娘、姑奶、老公和我,
 
齊齊返惠州拜太公;
 
未試過去羅湖搭車會咁多人,
 
起碼等咗4~5架巴士先上到去,
 
等咗成個鐘,
 
曬死人咩!
 
 





 
 
原本想出街食午餐,
 
不過返到去已經成2點,
 
都係簡簡單單係屋企食午餐算啦!
 
夜晚果餐就出街食啦!
 










 
成班親戚好少會一齊唱K,
 
見今日人齊,
 
一於不醉冇歸,
 
唱唱唱不停呀!
 





 
今次係我哋第一次返去拜山,
 
原來同香港拜山係唔同架,
 
超辛苦,
 
因為窮鄉僻壤,
 
每個墓地都唔同位置,
 
有的要爬山,
 
有的仲要行經馬路邊,
 
馬路旁係高速公路,
 
真係好鬼驚險架!
 
拜山後食呢餐客家菜,
 
真係超惹味架!
 










 
村口呢間客家菜館,
 
差不多做咗我哋嘅飯堂呀!
 
每次我哋返嚟都會幫襯,
 
真係唔食唔安落添!
 
 












 
唔知係咪噚日太辛苦曬親呢,
 
頭暈鼻敏感發熱等全部出哂嚟,
 
起身後周身骨痛,
 
好似俾人揼咗一身咁,
 
攰到死死下呀!
 













 
 
冇咩手信,
 
得咁少咋!
 
 
    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 
 


15 則留言 :

  1. 咁正,幾時帶我地去食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我再熟悉下周圍環境再同大家去玩啦!

      刪除
  2. 嘩, 咁多餸, 自己煮果餐晏都好OK喎!! 牛油味醬汁魚第一次見.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 祖先保佑,快D俾我中六合彩頭獎啦! ^.^

      刪除
  4. 咁多好嘢食,下次帶埋我去.嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 大假期前返大陸超多人.怕怕!!!!

    回覆刪除
  6. 雀后,你好。
    請問那天你們在村口那間客家菜館吃的菜中,可否記得第四張相片中的是甚麼菜?
    好吸引。
    謝謝。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!