2014年10月12日 星期日

惠州~鴻禧客家王

 
星期五我哋又返咗惠州,
 
點解返得咁密,
 
因為我哋要去辦事囉!
 
 有blog友仔問我哋成日去嘅飯堂係邊,
 
我專登影低個地址俾大家,
 
等大家有機會去試下啦!
 
 呢度食咗290人仔咋!
 




雞骨草排骨湯
 

韭菜炒蝦仔
 
 
味菜炒牛雜
 
 
咸雞半隻
 
 
油鹽水菜芯
 

 
菜脯煎蛋
 

鐵板釀茄子

 
 

 
真係平到妳哋唔信呀!
 
係屋企附近嘅市場,
 
買咗青瓜4蚊,茄子1.4,馬蹄4蚊,菜芯2蚊,
 
呢度買咗11.4人民幣咋;
 
但都唔夠蘋果抵,
 
17蚊有14個。
 

 
我哋要辦嘅事,
 
就係呢個啦!
 
 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



 

12 則留言 :

  1. 咁豈不是仲要經常上去?

    回覆刪除
  2. 咁平嘅? 我見深圳買生果好貴, 貴過香港買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 深圳D物價真係貴過香港架,惠州遠D,所以物價就平好多啦!

      刪除
  3. 係好平 等我返去試下食 衣家好多栗子買 我最愛都平架 洛神花唔洗講啦!

    回覆刪除
  4. 嘩!你真大膽,返大陸鬼國住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 親戚係附近住唔怕喎,佢會幫我哋睇住間屋呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!