2014年10月5日 星期日

素湯~蓮藕甘筍栗子馬蹄雪耳花生紅棗湯

早幾日返咗惠州拜太公,

辛苦到差D中暑;

休息咗幾日,

今日終於好番好多啦!

 





材料: 蓮藕2節、栗子1包、馬蹄1包、甘筍1條、雪耳1朵、

去核紅棗12粒、花生1碗、薑1片

做法: 蓮藕和甘筍去皮切片;栗子去殼去衣;馬蹄去皮;

雪耳浸軟去硬蒂;花生浸半小時;

水滾後落所有材料(除雪耳)先大火煲10分鐘,

轉小火煲1小時,落雪耳煲多30分鐘加鹽調味便成。


 




 
   大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


16 則留言 :

  1. 小❤️身體保重,支持你呀!很喜歡你煮D餸菜、每天己習慣性👀你的綱誌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日已經好番哂啦!多謝關心啊!

      刪除
  2. 呢種雪耳係叫咩? 係屬於銀耳?

    回覆刪除
  3. 雀后請問隻湯碟喺那處買的真係好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻湯碟係朋友仔係火炭開倉幫我買架,10蚊隻咋!

      刪除
  4. D湯渣我最鍾意食.(蓮藕 栗子).

    回覆刪除
  5. 素湯健康有益,無肉都好好飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家我都鐘意飲素湯架!

      刪除
  6. 回覆
    1. 喜歡就好,有時間都試下煲素湯啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!