2014年9月9日 星期二

麥片蝦

 
朋友仔送咗幾包新加坡買嘅麥片蝦配料俾我,
 
簡單方便又好味道,
 
唔錯架!
 
 





材料: 中蝦12隻、麥片蝦配料1包、炸蒜蓉2湯匙、牛油1湯匙、
 
辣椒仔1隻、蔥粒、鹽適量、粟粉適量
 
醃料: 鹽和胡椒粉各少許
 
做法: 蝦剪鬚去腸,係蝦背中間界開少許,用醃料醃30分鐘;
 
燒熱油鑊,將蝦撲上少許粟粉,煎至兩面熟後上碟;
 
落1湯匙牛油煮溶,加入辣椒粒、炸蒜蓉和麥片配料炒至香脆,
 
將蝦回鑊快炒後,落蔥花炒勻便成。
 
 
 

  
  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 
 

30 則留言 :

  1. 真係好正呀,有點似避風塘炒蝦 (*’ー’*)

    回覆刪除
  2. 用麥皮來代替麵包糖....好主意 !

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我上網check過,麥皮料可以用即食麥片(cereal)、鹽、好立克粉溝勻,加埋咖哩葉一齊炒仲香呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,係感覺囉,不過食落去幾熱氣架!

      刪除
  5. 原來在新加坡買的,仲想話去香港入貨呢。

    回覆刪除
  6. 之前有朋友送過比我.....真係幾正嫁

    回覆刪除
  7. 搅错啦,係麦片,唔係麦皮。麦片同麦皮,係两样嘢,唔同架!It is cereal not oatmeal.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我睇清楚係cereal喎!

      刪除
  8. BTY, 原味即食麦片 + 盐 +糖 +奶粉 就可以啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有人加好立克粉架!

      刪除
  9. 唔该睇吓最后张相!

    回覆刪除
  10. 係麦片虾,唔係麦皮虾,你一路都写麦皮虾

    回覆刪除
  11. you are welcome, living & learning :)

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!