2014年9月5日 星期五

生日飯


今日係我正日生日,

但大小魔怪晚上都唔得閒返嚟食飯,

所以今晚剩番3個老人家係屋企咋!

不過下午呢餐係小魔怪請我食嘅生日飯,

我哋去咗頌富商場裡面嘅板長壽司,

小魔怪負責點菜,

全部點哂佢鐘意食嘅嘢,

2個人食到飽飽,

睇怕今晚都唔使食囉!

呢度食咗$433。

多謝大家係facebook嘅祝福,

我已經將所有祝福袋袋平安,

放哂入心裡面啦!



















 
   
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

22 則留言 :

  1. 小魔怪負責點菜,全部點哂佢鐘意食嘅嘢,...........哈哈.....世上只有媽媽好,生日都俾阿仔話事, 你隨和啦﹗

    不過都要讚讚小魔怪, 夠晒乖啊﹗

    Happy birthday!

    回覆刪除
  2. 生日快樂,小魔怪都幾乖仔呀,你地兩個都好有食力。

    回覆刪除
  3. 雀后:
    恭祝您
    福壽與天齊,
    更賀您生辰快樂,
    年年都有今日, 歲歲有今宵,
    恭喜您~~恭喜您 !

    回覆刪除
  4. 生日快樂 祝天天開開心心 幸福!!

    回覆刪除
  5. 生日快樂雀后, 祝你身體健康, 心想事成!!

    回覆刪除
  6. Happy birthday! 祝身體健康, 日日開心!

    回覆刪除
  7. 補祝妳生日快樂, 天天開心

    回覆刪除
  8. 生日快樂,小魔怪請,食乜都甜到入心

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!