2014年8月24日 星期日

粟米燴豬扒

 
今次煮呢個餸粟米燴豬扒,
 
真係老少咸宜,
 
至啱鐘意撈汁食飯嘅我添呀!





 
 

材料: 飛排豬扒$40、粟米蓉1罐

調味: 豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許


做法: 將豬扒兩面用刀背略略剁鬆;用醃料醃1小時;

燒熱油鑊煎豬扒兩面至熟後盛起;將粟米蓉1罐加半罐水煮滾後,

加入豬扒煮至汁濃便成。(可加蛋液煮個蛋花粟米汁)


  
  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

24 則留言 :

  1. 豬扒大約要煎幾耐呢,成日覺得豬扒/雞翼用煎好難掌握時間……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常用中火慢慢煎,不過一定要睇豬扒厚薄而定,落豬扒後見未煎果面開始有少少白色嘅話,就可以反轉架啦!
      所以冇一個特定煎豬扒時間架!但越煎得耐塊豬扒越乾就唔好食架啦!

      刪除
  2. 用新鮮豬扒還是用急凍呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係百佳超市內肉檔買架!新鮮豬肉檔都有得賣架!

      刪除
  3. 單是粟米汁已很下飯了~~

    回覆刪除
  4. 我最鍾意多些汁 , 撈飯一流 .

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 個汁基本上唔使調味,因豬扒已經有味,將豬扒回鑊時,豬扒味已經入哂落粟米汁度,想食得濃味就加少少鹽調味都可以呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!