2014年8月19日 星期二

麵包製作精選實習中班(第二堂)

 
今堂我哋學搓全麥麵包和粟米麥包,
 
雖然呢個係健康麵包,
 
但唔健康嘅我哋,
 
試食時加咗片厚牛油,
 
好味到冇朋友呀!
 







 
 
 

   
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

18 則留言 :

  1. 你介不介意告訴我知, 你買惠州村屋要多少錢? 還有現在賣的布吉要多少錢? 因我都很想去大陸投資買樓, 但完全不熟悉當地情況, 親邊亦都無人能告知. 所以很想你分享一下給我知, 若果你認為是私隱介意的話, 那就當無問過你啦! 我明白的. 不好意思打攪到你, 我是真心想知的. 謝謝你呀! 希望你明白.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,其實間屋係幫親戚埋尾,我哋咪當投資落去囉!大約30萬人民幣左右;最近我哋亦有去惠州周圍去睇樓,當哋樓價(新樓)平均7千~8千人民幣,環境好的更高達1萬添,佢哋係計平方,90平方等於900尺左右;惠州樓面積比較大,好多都過千尺,我哋比較鐘意細面積樓,放租容易呀!如果揀細面積的話,40~50萬人民幣都應該有交易呀!至於現時布吉樓價已經太高了,萬八至二萬尺,再升值機會難好多了。

      刪除
    2. 那你親戚起的村屋, 是3層高的嗎? 豈不是一棟要差不多90-100萬?

      原來惠州樓普遍都要過千呎, 那實在太大啦! 而且相對個大數都會好大,好重負擔。另外,我聽人講,買大陸樓最緊要是要有契,那你買親戚的村屋,會不會都有契拿到?    

      你布吉的樓,會不會上傳一些相片給我們看看呀?

      布吉現在要18,000-20,000元, 嘩, 真是好貴, 比起惠州係2.5倍, 我都認同你所講, 若果以這個數去看,再升的機會真係好難. 現在放盤都是時候。正如香港一樣,升得太厲譜都會有泡沫出現。那你, 現在賣布吉要不要百幾至二百萬一層呀?

      刪除
    3. 自己起屋唔使咁多錢架!係大陸買樓係一定要有樓契,重要經律師樓辦理先穩陣;至於我哋買嘅村屋係冇樓契,靠個信字咋!

      布吉樓已賣所以冇影相啦!

      刪除
    4. 你惠州村屋無契,都明白的,你有親戚可信應該是沒問題的。

      你層布吉樓已經賣了啦,恭喜你呀! 可惜沒相看,你以前有沒有影下? 舊相都可以,我想看看大陸的樓是怎麼樣的格局? 你賣了多少錢呀? 你介不介意講呀? 要用多少時間才能成功放掉?

      你是如何放樓? 是把鎖匙放在地產,還是有客你才親自上去開門? 大陸二手地產信不信得過? 會不會呃人? 賣完後,那些錢你如何運回香港? 以前你這層布吉是放租還是渡假?

      而你惠州村屋的傢私是你自己買? 還是從布吉搬過去的? 若是,有什麼方法搬屋? 還是你親戚為你重新買過? 不太熟悉大陸情況,很多問題想知,不好意思!

      刪除
    5. 由於已經搬咗返惠州,傢俬冇搬,再買過都唔貴呀!房屋間隔大致同香港差不多架!
      我哋揀中原地產放樓,有保證嘛!交條鎖匙俾佢,留底電話就得,有實客就call我哋上去傾,唔煩架!
      我哋都係最近先賣樓,仲未收到錢,要辦好多手續,大約2個月左右交易完成。
      至於錢呢???一次過唔可以一次過攞返香港,有管制架,我哋唔等錢用,可能再考慮再投資。

      刪除
  2. 我都要包包加牛油,好味!

    回覆刪除
  3. 請問工聯會的面包實習班係咪一人一分實習架.我之前上過西餐實習班.有時全班一份.有時全班兩份.no good!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要睇下邊個亞sir教啦!我呢個亞sir教西餅班係2人一組,而麵包就自己搓番自己果份呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!