2014年8月18日 星期一

眼光光,飲咗豬肉湯~又係惠州

 
星期六下午,
 
我同小魔怪返惠州,
 
老公和如奶就一早上去辦少少事;
 
我哋去到惠州匯合姑奶和姪仔後,
 
姑奶帶我哋去飲豬肉湯;
 
一間家鄉砵仔豬肉湯都可以做到上市,
 
勁喎!
 
小魔怪大讚好好飲呀!
 






 
晚飯時,
 
姪仔攞咗本手抄本族譜俾小魔怪睇,
 
嘩,
 
睇還睇,
 
小心撕爛呀!
 
 
 




 
星期日,
 
我哋去咗惠州華貿天地行街街,
 
一座大型商場,
 
應有盡有,
 
我哋熟悉的如market place、稻香等等,
 
都係度營業,
 
不過,
 
最後我哋揀咗食韓燒,
 
10個人食咗615人民幣!
 























 
下午返布吉攪賣樓嘅事,
 
攪到8點幾先走得,
 
求其食少少嘢就坐的士返羅湖囉!
 
呢餐食咗164人民幣,
 
欖菜肉鬆飯、青菜炒肉片飯、茶樹菇雞、酸菜魚和炒萵筍。
 








 
 



  

 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

 

14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!