2014年8月5日 星期二

2014年台中之旅~第三日

 
2014年7月30日
 
簡簡單單食咗早餐後,
 
我哋係酒店周圍影相,

每次同親祈祈BB影相,

發覺佢有好多神態好似我,

話佢係我個女都有人信呀!
 
 







 
 
離開酒店,
 
我哋去咗中台禪寺和埔里酒廠,
 
仲自費食咗個午餐添!
 
 


















 
未返酒店前,
 
我哋先到日月潭文武廟參觀。
 
 








拿拿拿,
 
呢間就係今個旅程嘅賣點~日月潭5星級雲品酒店啦!
 
導遊姐姐話,
 
房內任何放得入口食得的都是免費,
 
有愛文芒果、水蜜桃、香蕉和汽水等;
 
仲有私家風呂,
 
巧正啊!
 
我同母親大人留係房休息和浸溫泉,
 
而妹妹佢哋就去咗酒店泳池遊水和玩健身;
 
晚上就係酒店食個豐富的自助晚餐啦!
 
 

























 
    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


 
 

14 則留言 :

  1. 嘩食食食好正啊 ! 祈祈BB好有型 .

    回覆刪除
  2. 祈祈BB好快就會變美少女啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家佢鐘意扮靚,已經開始變成美少女啦!

      刪除
  3. 我成日都話祈祈BB似你啦。 我見到有 hello kitty魚蛋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有時見到祈祈B B,好似睇番自己細個個樣架!係呀,呢間酒店早餐有好得意嘅魚蛋食架。

      刪除
  4. 祈祈大個咗好多喎!~成個小女孩咁呢~!

    回覆刪除
  5. 祈祈高咗好多,女大十八變。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!