2014年8月2日 星期六

2014年台中之旅~第一日

 
2014年7月28日
 
今次我哋參加東瀛遊~台中、南投「湖光山色」玩4天溫泉之旅,
 
全團共有18位團友;
 
去到機場集合、寄行李和入閘後,

第一件事緊係搵食啦!
 




 
 
由於搭香港航空所以冇飛機餐食,
 
所以去到台中,
 
導遊姐姐就帶我哋去第一個景點~大
遠百貨。
 
導遊姐姐俾咗2個幾鐘頭時間俾我哋食少少嘢和行街街。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
其實呢餐係可以唔食架,
 
因為行完百貨公司後,
 
我哋會去食晚餐(5點幾6點左右)。
 








 
 
咁早食晚餐嘅原因,
 
就係我哋晚上會去行逢甲夜市,
 
又係食食食!!!
 








 
呢日真係超攰,
 
除行到腳仔軟外,
 
仲食到好鬼飽添!
 
返到酒店見到張床真係好想瞓落去架,
 
點知妹妹佢哋話要行誠品喎!
 
床呀床,
 
要等我呀!
 

 




    
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!