2014年7月9日 星期三

咖哩魚蛋

 
小魔怪好鐘意食咖哩魚蛋,
 
有時同佢出街食下午茶,
 
佢都會叫碟咖哩魚蛋豬皮嚟食,
 
今日買咗2磅魚蛋整俾佢食,
 
夠皮未呀???
 
 
 

 

材料: 魚蛋2磅、咖哩粉1.5茶匙、薑蓉、蒜蓉、乾蔥蓉

調味: 蠔油1湯匙、海鮮醬1茶匙、豉油1湯匙、老抽半湯匙、

雞粉1茶匙、糖3茶匙和1碗半水

做法: 燒熱油鑊爆香咖哩粉、薑蓉、蒜蓉和乾蔥蓉,加入調味煮滾後,

落魚蛋煮至熟後,加少少粟粉水埋獻汁便成。


 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



25 則留言 :

  1. 回覆
    1. 請妳食多幾串都得呀!

      刪除
    2. Pinky 要介口,我可以食埋佢果份

      刪除
    3. 哈哈,係喎,咳唔可以食辣呀!

      刪除
  2. 我星期日都整左咖哩魚蛋做下午茶,買左一磅六十粒,同袁生唔駛5分鐘K.O.晒了 ^^

    回覆刪除
  3. 請問妳啲魚蛋,係邊度買,因我買開嗰啲都麻麻地好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D大粒魚蛋係佳寶買架;細粒醬油魚蛋(平時街邊食開果款)就係賣芽菜豆腐舖頭買架!

      刪除
  4. 我都鍾意篤魚蛋0架 , 唔該一串吖 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!