2014年7月28日 星期一

台中,我嚟啦!

 
今日我又撇低老公和大小魔怪,
 
同母親大人、姐姐、姨甥、妹妹、妹夫和祈祈BB一行7人,
 
齊齊跟團去台中玩4日;
 
祈祈BB不知幾開心,
 
噚晚夜夜都唔瞓,
 
拉著個喼通屋走,
 
亢奮到傻咗呀!
 
 



 
 



  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

22 則留言 :

  1. 回覆
    1. 多謝多謝,我平平安安返咗嚟啦!

      刪除
  2. 你時時出門旅行,真羨慕!祝旅行愉快!

    回覆刪除
  3. 台北去得多,台中未去過,等你去完po d 相上黎睇吓先。

    回覆刪除
  4. have fun!今次邊個編行程呀,有無比人鬧呀?

    回覆刪除
  5. 旅途愉快!買多D嘢返來。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!