2014年7月19日 星期六

茶葉蛋


兒時回憶之一~茶葉蛋;
平時大小魔怪已經好鐘意烚雞蛋食,
今次整茶葉蛋喎!
簡直係佢哋至愛啦!
本來我想浸耐D架,
不過佢哋係咁問食得未,
呢個蛋浸得一個鐘頭咋,
好彩D花紋都仲好出,
下次真係唔好太心急食呀!









材料: 蛋12隻、八角2粒、桂皮1支、普洱茶葉1.5湯匙(有人用紅茶2包但我冇)

調味: 豉油2湯匙、老抽3湯匙(上色)、鹽1茶匙、冰糖1大粒

做法: 將蛋放入煲中,加入凍水蓋過蛋面,

開火煲雞蛋至水滾後,再煮多5~6分鐘後撈起雞蛋浸凍水(熱水留用),

輕輕搞碎蛋殼後備用;用烚蛋水加入普洱茶葉、八角、


桂皮和調味煮滾,加入蛋用慢火煲1小時後熄火,繼續浸4小時左右便成。

(越浸得耐越入味呀!)
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!