2014年7月17日 星期四

香煎素腐皮卷

 
見好耐冇整腐皮卷,
 
咪買哂D材料返屋企整嚟食囉!
 
點知原來下午會停水,
 
於是拿拿臨一朝早切切切,
 
煮定個餡先得!
 
一次過包咗16條,
 
仲有一大碗餡剩呀!
 



 
  


材料: 椰菜半個、 沙葛1個、冬菇12隻、芽菜$4、甘筍1個、

木耳2大片、腐皮2塊

調味: 素食蠔油2湯匙、豉油1湯匙、老抽半茶匙、糖1茶匙、

鹽1茶匙、粟粉1茶匙和水大半碗

做法: 椰菜切絲;沙葛和甘筍去皮切絲;木耳浸軟切絲;芽菜去頭和根;

冬菇浸軟切絲;用濕毛巾抹腐皮兩面和修硬邊對摺一開八;

燒熱油鑊先落冬菇快炒至出香味,逐一加入甘筍、椰菜和沙葛炒勻,


加入木耳絲和調味煮至收汁,最後加芽菜炒勻後上碟,

待涼後將餡料包入腐皮內,燒熱易潔鑊落少許油,將有摺口先放入鑊煎,

用慢火煎腐皮卷至兩面金黃色便成。

(食時可點喼汁或蠔油埋獻都得o架!)






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

 



20 則留言 :

  1. 剩左的餡料用來拌飯都一流呢

    回覆刪除
  2. 你好勤力呢! 俾我一定借D二唔煮~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公唔鐘意出街食飯,所以點都要煮呀!

      刪除
  3. 有餡剩,聽日再包啦,包春卷我都啱架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳又知我想包春卷,我哋真係心靈相通呀!

      刪除
  4. 我間中都有整腐皮卷架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意整腐皮卷,簡單又好味道呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!