2014年7月16日 星期三

公平棧~有機茉莉花茶果凍

 
多謝公平棧送上最新嘅推出有機伯爵茶和有機茉莉花茶俾我試飲!
 
凍茶我平時都會買嚟飲,
 
多數選擇飲烏龍茶;
 
今次試咗呢兩款凍茶後,
 
感覺好特別好清新,
 
除健康無糖外,

飲後口腔有著啖啖茶香,
 
名副其實齒頰留香啊!
 
呢款凍茶唔單只可以飲, 

仲可以用嚟整果凍添架! 

 以上有機伯爵茶和有機茉莉花茶,

現於AMC及百老匯影院全港共24個地點,

零售價$22~$26。
 





 



材料: 公平有機茉莉花茶450g、蒟蒻粉25g、糖15g、雜果適量

做法: 首先將蒟蒻粉和糖攪勻備用;把茉莉花茶煮滾,

加入蒟蒻粉和糖攪勻至溶後熄火,將雜果放在容器內,

倒入有機茉莉花茶果凍,用匙羹輕輕將杯內雜果攪勻;

待涼後放入雪櫃雪凍便成。



何謂「國際公平貿易認證」?

「公平伯爵」及「公平茉莉」,是香港首個印有「公平貿易」(FAIRTRADE)標籤的樽裝茶飲品。「公平貿易」標籤,是由國際公平貿易標籤組織(FLO)發出的,保證消費者購買的公平貿易產品,可以協助發展中國家農民的農產品獲得合理價格,從而脫貧;另一方面,部份收益亦會撥歸公平貿易社區保證基金,用作貸款給農民及資助農民子女的教育。
 
「細味公平」樽裝茶:「公平的味道..….FB 活動
7月22日至8月23日期間,消費者只需將公平伯爵和公平苿莉的飲後感,以手寫的一句「公平的味道是…...」表達及拍下,並將相片上載至「公平棧專頁」 (facebook.com/公平棧)。得到最多「讚好」的十位參賽者,有機會獲得公平棧送出的公平貿易禮品。


想知道更多公平棧消息,可登入:https://www.facebook.com/FAIRTASTE



 

 
 

 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

11 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我都係第一次聽,不過呢個組織踲理念好好,值得支持呀!

      刪除
  2. 茶果凍都唔錯喎,好介紹試下先!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,下次見到一定買支嚟飲呀!

      刪除
  4. 公平貿易是對工人好,保障收入。不過我覺得公平貿易賣的未必好食。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!