2014年7月12日 星期六

不醉無歸~醉雞翼&火雞腎

 
今日又嚟涼拌啦!
 
整咗一大盒醉雞翼&火雞腎,
 
諗住留番今日睇世界盃時食;
 
不過呢個係小魔怪至愛,
 
俾佢睇到一定連骨都冇得剩啦!

驚C唔醉,

加多大半碗花雕酒落去浸呀!


 
 




 
 


材料: 雞翼2磅、火雞腎6個、香槽露1支、花雕酒大半碗(唔落都可以)、

杞子適量、冰粒和冰水、薑2片和蔥
 
做法: 雞翼和火雞腎解凍;杞子浸洗備用(我用咗少少熱水沖一沖);
 
燒熱一鍋水加薑蔥將火雞腎先出水15分鐘,再加雞翼煮煲多10分鐘熄火,
 
撈起雞翼和火雞腎浸入冰塊和冰水內10分鐘,
 
把雞翼、火雞腎(切片)、杞子、香槽露和和大半碗花雕酒放入大盒內,
 
放入雪櫃內雪6小時或隔夜便成。(浸得越耐越入味!)
 
~香槽露最好浸過雞翼面,如果唔得就要間中將雞翼轉轉位,
 
等每隻雞翼都浸到醉雞汁至入味呀!
 
 
 
 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

19 則留言 :

  1. 呢D我唔識飲酒都想食成碟,引死人喇!

    回覆刪除
  2. 請問,即係雞腎要25分鐘嗎?

    回覆刪除
  3. 佢地今晚一定好開心,有咁好味道嘅食物嘆,支香糟露係幾好咖!

    回覆刪除
  4. 我好想今晚去你屋企睇波呀,哈哈

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 食咗半盒咋,仲有半盒係雪櫃呀!

      刪除
  6. 請問你浸完D糟鹵可以再重用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 得架,浸多一次都可以,唔夠酒味就加碗花雕酒呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!