2014年7月11日 星期五

涼拌手撕茄子

 
夏天,
 
真係熱到唔想入廚房煮餸架!
 
所以整涼拌餸菜至啱我;
 
今次整咗涼拌茄子,
 
大小魔怪至愛之一!
 





材料: 茄子3條、蒜蓉、蔥粒和滾油少許

調味: 豉油1湯匙、陳醋1湯匙、糖2茶匙、麻油少許

做法: 燒熱水,將茄子洗淨原條放入鑊裡煮5分鐘至熟;


(用鐵架壓住茄子,讓茄子完全浸入水中,防止茄子變啡色);

取出待涼後用手撕開茄子成絲放在碟上,

放入雪櫃雪1小時;將調味放入大碗內,加入蒜蓉和蔥粒拌勻,

燒熱滾油贊落調味內,將調味淋在茄子上便成。

 
 

 

 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 夏天,我至愛煮呢個涼拌餸呀!

      刪除
  2. 原來這樣做是可以令到的顏色保持得咁靚嘅,我又學識多一樣嘢了,謝謝您!

    回覆刪除
  3. 茄子的紫色好靚呀!英國果D深色D,唔靚。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!