2014年7月1日 星期二

七一晚餐

 
今日七一假期,
 
我哋約埋母親大人、妹妹一家去姐姐家耍樂;
 
又係姐夫大顯身手,
 
煮咗海鮮餐俾我哋食,
 
呢餐有魚蝦蟹蜆,
 
仲有母親大人炆嘅牛腩,
 
我負責整涼拌支竹雲耳呀!
 
湯就係合掌瓜煲豬展呀!
 
 
 








 
 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

20 則留言 :

  1. 今年7.1, 我留在家中食飯...

    回覆刪除
  2. 姐夫和你可以來個雙劍合璧,一定好過大酒樓呀。

    回覆刪除
  3. 親人飯聚是最開心的了! ^ V ^

    回覆刪除
  4. 嘩~你呢期密密食喎~真係好妒忌呢~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!