2014年6月17日 星期二

蟲草花蒸雞


上次返廣州,
 
堂姐買咗包蟲草花俾我,

睇落同香港賣的蟲草花有少少分別,
 
佢話呢D係蟲草花孢子頭,
 
營養價值好高,
 
咁就要試下啦!
 
堂姐仲話唔好洗得太耐,
 
因為會洗走哂D孢子粉喎!






 

材料: 雞1隻、蟲草花適量、冬菇5隻、雲耳適量、紅棗8粒(去核)、

薑絲和蔥絲

醃料: 蠔油1.5湯匙、豉油1.5湯匙、老抽少許、鹽半茶匙、糖1茶匙、

紹酒1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許

做法: 冬菇浸軟切片;雲耳浸軟去蒂;紅棗去核略洗;

洗淨雞後斬件,加入冬菇、雲耳、紅棗、薑絲和醃料醃2小時;

用水輕輕沖洗蟲草花後舖在雞面上,燒熱水把雞放入鑊中大火蒸15分鐘,

最後灑上蔥絲便成。



 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

18 則留言 :

  1. 我係九龍域買的,都係呢種喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?請問香港買要幾錢一包呀?我買過冇孢子頭既要 $35 一包啊!

      刪除
    2. EE,九龍城買貴嗎???

      刪除
  2. 我買過幾種蟲草花 , 這種我都買過 , 原來唔好洗太耐0架 , 哎呀我重用水侵一輪再洗添 .

    回覆刪除
  3. 用呢d野蒸雞好唔好食架?

    回覆刪除
  4. 我最近都愛用蟲草花 + 杞子去蒸排骨

    回覆刪除
  5. 蟲草花好有益架~我媽都好常用黎煲湯呢~!

    回覆刪除
  6. 用蟲草花蒸雞, 好味過用金針

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!