2014年6月9日 星期一

消暑祛濕靚湯~冬瓜粟米豬展湯


冬瓜有利尿、清熱消腫功效,

而薏米就有健脾開胃、利尿、去水腫,

呢個湯,

夏天最啱飲;

如買到新鮮蓮葉的話,

加埋落去煲仲消暑啊!



 
 

 
 
材料: 冬瓜1斤半、粟米2條、甘筍2條、生熟薏米$5、豬展$35、蜜棗3粒、

瑤柱3~4粒、鹽適量

做法: 豬展出水後用少許鹽醃2小時或半日;冬瓜切件(連皮);

粟米和甘筍切件;生熟薏米略浸;燒熱水,

將所有材料放入煲內煲2小時,加鹽調味便成。


今次我用個staub煲湯,
 
只要用中大火煲至水滾後轉最細火,
 
都唔會滾瀉架!
 
雖然轉咗細火,
 
但打開蓋睇個湯係滾緊架!


 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

18 則留言 :

  1. 我用這煲煲湯,細火5碗水煲1.5小時後,它只剩下四碗水,你是否一樣?都係煲冬瓜意米湯添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有少少架,不過唔似其他煲咁,煲2個鐘少一半水呀!呢個煲好鎖水,我鐘意呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個湯好清甜,大人細路都啱飲呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!