2014年6月5日 星期四

鮮茄洋蔥燴豬扒

 
今日買咗條靚飛排(妃排),

本來諗住切件蒸嚟食,

但屋企原來冇哂豆豉和麵豉,

即刻轉陣煮鮮茄洋蔥燴豬扒,

個汁用嚟撈飯,

Yummy yummy!





 

材料: 飛排豬扒$35、蕃茄3個、洋蔥半個和乾蔥頭1個、粟粉(水)1.5茶匙

調味: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許

汁料: 蕃茄醬3湯匙、喼汁1湯匙、糖1.5湯匙、鹽半茶匙、

豉油1湯匙和1碗水(糖份量可以自行調節)

做法: 豬扒用醃料醃半日;蕃茄和洋蔥切件;

乾蔥頭切片;燒熱油鑊煎豬扒兩面至熟後盛起;

燒熱油鑊爆香乾蔥片、洋蔥和蕃茄,

落汁料煮滾後加入豬扒煮至汁濃(可加粟粉水埋獻汁)。




好多人問我飛排(妃排)係咩??? 
 

我專登影咗張相俾大家睇,
 
認住佢個樣,
 
一塊豬扒裡有兩種顏色的,
 
就係飛排(妃排)啦!
 
佢可以用嚟炆、炸、煎都得,
 
又腍又滑架!
 
由於飛排(妃排)數量少,
 
所以要早D去豬肉檔或百佳超市裡山嘅鮮肉檔買,
 
遲咗就冇得賣架啦!

 
 

  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

 

23 則留言 :

  1. 豬扒一定受歡迎, 加埋蕃茄啱晒咁熱食.

    回覆刪除
  2. 我最愛豬排,特別是[腓排]。

    回覆刪除
  3. 第一次見飛排豬扒,第時返香港時要試下先。

    回覆刪除
  4. 以我所知去到街市跟豬肉佬講,飛排是應該指很腍的排骨,是有骨連著的那種,而不是豬扒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 再講,以35蚊去買飛排,根本就好少,半條骨都唔知有無。
      一向飛排比普通排骨都貴, 更莫講話買豬扒.
      豬扒都係一D都唔平, 以去街市同豬肉佬講話你買35元豬扒,我想肉佬頂多切到兩片俾你.
      相中的所謂豬扒切得那麼薄,肉檔根本就不會給你切, 因為根本就切唔到. 所以上面的不是飛排, 而是普通的豬肉, 再切得薄片.

      刪除
    2. 我呢D飛排係百佳超市鮮肉檔買架,平日百佳豬肉有特價,比街市肉檔平少少;至於飛排,有有骨和冇骨部份,有骨可以用嚟蒸炸排骨,冇骨而多肉的,就可以用嚟整豬扒;其實食物材料用途多變,可以自行配搭呀!

      刪除
  5. 酸酸甜甜,啱晒夏天!

    回覆刪除
  6. 係你先咁好氣,同個 匿名人解釋,我 set 左無名無性的無得留言架。費事煩。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!