2014年6月29日 星期日

紅綠豆糖水

 
噚日北上,
 
買咗D紅綠豆返嚟,
 
第一時間緊係用嚟煲糖水啦!
 
唔煲都唔知紅綠豆原來咁有益處,
 
綠豆有清熱解毒,
 
消暑利尿功效!
 
而紅豆就有潤腸通便,
 
降血壓血脂,
 
調節血糖等功效;

咁真係要食多幾碗先得啦!
 
 


 
 材料: 紅豆和綠豆各大半碗、冰糖適量、陳皮1塊

做法: 紅豆和綠豆洗淨浸水2小時(紅豆有時間浸過夜仲好);

陳皮浸軟刮囊備用;將10碗水、紅豆和陳皮放入Staub煲內煮滾,

滾起後轉最細火煲1小時左右,加入綠豆煲多30~45分鐘至綠豆爆開,


加冰糖調味便成。

 
溫馨提示:
~陳皮要凍水落,唔係會有苦味;

~用Le-creuset或Staub煲嘅好處,係煲滾水後全程可以用最細火,

水份唔會太流失;

~用其他煲都得架,水嘅份量可能要多幾碗水啦!

~記得要豆腍先可以加糖,唔係D豆係唔會腍架!
 
~綠豆唔使煲得太爛架!
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

18 則留言 :

  1. 重有呀!陳皮熱水先落會燥架!hehehe~~

    回覆刪除
  2. 原來兩種豆咁有益 , 我未試過紅綠豆一齊煲糖水 , 搵日我又試下先 .

    回覆刪除
  3. 呀媽話紅綠豆一齊煲, 一寒一熱中和返, 個個都飲得~

    回覆刪除
  4. 我一個月煲一次, 今日睇左你煲,我又煲左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗好多紅綠豆,下星期再煲過呀!

      刪除
  5. 綠豆浸得太耐會發芽㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,寫漏咗係浸紅豆耐少少比較好D呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 食哂啦,今日煲咗綠豆海帶糖水呀!

      刪除
  7. 超級正呀!雪凍食仲好!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!