2014年6月27日 星期五

減肥湯水~冬瓜海帶(昆布)排骨湯

 
夏天,
 
我真係好鐘意飲湯架!
 
見有包日本買嘅昆布係屋企,
 
即刻煲個啱哂我飲嘅湯水~冬瓜海帶(昆布)排骨湯,
 
減肥人仕至啱飲呀!




 
 


材料: 冬瓜1斤半、西施骨$40、海帶(昆布)適量、薑2片、鹽、紹酒少許

做法: 燒熱水落西施骨和紹酒出水10分鐘,洗淨加少少鹽醃一陣備用;

冬瓜去皮切大件(瓜皮留用);海帶(昆布)浸軟切片;

燒熱水,加海帶(昆布)、西施骨和薑片,煲滾後片去煲內浮沫(如有),

轉小火煲1小時後,加入冬瓜連冬瓜皮,煲多30分鐘,落鹽調味便成。


(網上資料)

冬瓜不含脂肪,納含量較低,又可利尿去濕。海帶為海產植物之一,含有豐富碘質及多種微量元素,有消除脂防及膽固醇之效,兩者同煮有助減肥,但此湯偏涼,虛寒人士不宜。


呢個湯唔落肉都得,冬瓜、海帶和薑片,煲45分鐘左右,加鹽調味便成。


 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 

16 則留言 :

  1. 我愛海帶呀 ! 健康又有益 正

    回覆刪除
    回覆
    1. 海帶,我都鐘意用嚟煲糖水呀!

      刪除
  2. 噢, 我暫時唔飲得, 虛寒呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,要睇身體狀況先好飲呀!

      刪除
  3. 呢個湯好寒涼,女孩子周期期間最好唔好飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,要睇身體狀況先好飲呀!

      刪除
  4. E個湯, 減唔減到肥就唔知....但就是消暑去濕的好湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 又多一個煲袪濕湯嘅選擇呀!

      刪除
  5. 昆布真係好有益,不只是減肥啱食,而且充滿鈣質鐵質,後悔買得少呀。

    回覆刪除
  6. 女兒買咗包昆布比我,加些番茄,紅蘿蔔,魚仔,好甜。,

    回覆刪除
  7. 蜜汁焗豬寸骨
    想問
    豬寸骨在那買
    ,thank

    回覆刪除
  8. 夏天最佳湯水 , 煲湯的冬瓜好好味 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天我成日煲冬瓜湯,消暑呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!