2014年6月27日 星期五

減肥湯水~冬瓜海帶(昆布)排骨湯

 
夏天,
 
我真係好鐘意飲湯架!
 
見有包日本買嘅昆布係屋企,
 
即刻煲個啱哂我飲嘅湯水~冬瓜海帶(昆布)排骨湯,
 
減肥人仕至啱飲呀!




 
 


材料: 冬瓜1斤半、西施骨$40、海帶(昆布)適量、薑2片、鹽、紹酒少許

做法: 燒熱水落西施骨和紹酒出水10分鐘,洗淨加少少鹽醃一陣備用;

冬瓜去皮切大件(瓜皮留用);海帶(昆布)浸軟切片;

燒熱水,加海帶(昆布)、西施骨和薑片,煲滾後片去煲內浮沫(如有),

轉小火煲1小時後,加入冬瓜連冬瓜皮,煲多30分鐘,落鹽調味便成。


(網上資料)

冬瓜不含脂肪,納含量較低,又可利尿去濕。海帶為海產植物之一,含有豐富碘質及多種微量元素,有消除脂防及膽固醇之效,兩者同煮有助減肥,但此湯偏涼,虛寒人士不宜。


呢個湯唔落肉都得,冬瓜、海帶和薑片,煲45分鐘左右,加鹽調味便成。


 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 

16 則留言 :

  1. 我愛海帶呀 ! 健康又有益 正

    回覆刪除
  2. 噢, 我暫時唔飲得, 虛寒呀~

    回覆刪除
  3. 呢個湯好寒涼,女孩子周期期間最好唔好飲

    回覆刪除
  4. E個湯, 減唔減到肥就唔知....但就是消暑去濕的好湯

    回覆刪除
  5. 昆布真係好有益,不只是減肥啱食,而且充滿鈣質鐵質,後悔買得少呀。

    回覆刪除
  6. 女兒買咗包昆布比我,加些番茄,紅蘿蔔,魚仔,好甜。,

    回覆刪除
  7. 蜜汁焗豬寸骨
    想問
    豬寸骨在那買
    ,thank

    回覆刪除
  8. 夏天最佳湯水 , 煲湯的冬瓜好好味 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!