2014年6月25日 星期三

雜菜蘑菇蛋批


自從大魔怪轉食素菜之後,


每逢大魔怪係屋企食飯,
我都會煮一至兩碟素菜俾佢食;
依家連老公都話食素菜好,
佢話易消化喎,
仲叫我唔好煮咁多肉添!





材料: 翠肉瓜1個、薯仔1個、西蘭花1個、洋蔥半個、甘筍半條、

雞蛋4隻、蘑菇1罐(細)、牛奶6湯匙、芝士碎適量

調味: 鹽和黑椒粒適量

做法: 翠肉瓜、薯仔、甘筍和洋蔥切粒;西蘭花切細出水備用;

雞蛋加鹽、黑椒粒和牛奶發勻備用;


燒熱鑊加少許橄欖油炒香雜菜至半熟,放入焗盆中待涼後,

舖上西蘭花、蘑菇片後,倒入蛋漿和灑上芝士碎,


放入已預熱200度15分鐘的焗爐內,用上下火焗25~30分鐘便成。



 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

21 則留言 :

  1. 哩個好靚,顏色同營養都好豐富呢~~

    回覆刪除
  2. 這個雜菜蘑菇蛋批又高營養,顏色仲靚囉!
    請問妳, 三聖從天水圍搭乜車可到呢? 乘 751 到友愛落車行去遠嗎?
    雀后識人, 我到楊合利可以說是老師介紹來買海鮮嗎?
    又興記在那兒, 近海天? 以前去海天食過! ^ V ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識人架,係朋友仔識咋。
      我搭西鐵去屯門總站,轉輕鐵505去三聖總站,落車過對面馬路就見到三角亭嘅興記架啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,所以呢排通常煮2個素,1個肉呀!

      刪除
  4. 我已經多蔬菜少肉兩年,自我感覺良好。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我仲學習緊食多菜少肉呀!

      刪除
  6. 多菜有益呀!每餐我都係菜多個肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲學習緊食多菜少肉呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,不過有時冇肉食會好快肚餓架!

      刪除
  8. 食菜健康呀。每次食飯,無論屋企定出街,我一定要有菜架

    回覆刪除
  9. 我覺得肯食全素嘅男性, EQ都高D架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 美食當前,真係好難忍,我仲未有咁嘅EQ呀!

      刪除
  10. 我都有呢隻碟,因太重搬屋時已比我扔左啦

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!