2014年6月25日 星期三

雜菜蘑菇蛋批


自從大魔怪轉食素菜之後,


每逢大魔怪係屋企食飯,
我都會煮一至兩碟素菜俾佢食;
依家連老公都話食素菜好,
佢話易消化喎,
仲叫我唔好煮咁多肉添!





材料: 翠肉瓜1個、薯仔1個、西蘭花1個、洋蔥半個、甘筍半條、

雞蛋4隻、蘑菇1罐(細)、牛奶6湯匙、芝士碎適量

調味: 鹽和黑椒粒適量

做法: 翠肉瓜、薯仔、甘筍和洋蔥切粒;西蘭花切細出水備用;

雞蛋加鹽、黑椒粒和牛奶發勻備用;


燒熱鑊加少許橄欖油炒香雜菜至半熟,放入焗盆中待涼後,

舖上西蘭花、蘑菇片後,倒入蛋漿和灑上芝士碎,


放入已預熱200度15分鐘的焗爐內,用上下火焗25~30分鐘便成。



 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

21 則留言 :

  1. 哩個好靚,顏色同營養都好豐富呢~~

    回覆刪除
  2. 這個雜菜蘑菇蛋批又高營養,顏色仲靚囉!
    請問妳, 三聖從天水圍搭乜車可到呢? 乘 751 到友愛落車行去遠嗎?
    雀后識人, 我到楊合利可以說是老師介紹來買海鮮嗎?
    又興記在那兒, 近海天? 以前去海天食過! ^ V ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識人架,係朋友仔識咋。
      我搭西鐵去屯門總站,轉輕鐵505去三聖總站,落車過對面馬路就見到三角亭嘅興記架啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,所以呢排通常煮2個素,1個肉呀!

      刪除
  4. 我已經多蔬菜少肉兩年,自我感覺良好。

    回覆刪除
  5. 多菜有益呀!每餐我都係菜多個肉!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,不過有時冇肉食會好快肚餓架!

      刪除
  7. 食菜健康呀。每次食飯,無論屋企定出街,我一定要有菜架

    回覆刪除
  8. 我覺得肯食全素嘅男性, EQ都高D架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 美食當前,真係好難忍,我仲未有咁嘅EQ呀!

      刪除
  9. 我都有呢隻碟,因太重搬屋時已比我扔左啦

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!