2014年6月24日 星期二

醬爆雞丁

 
醬爆雞丁,

好多人都鐘意炒得乾身,
 
但我鐘意有汁,
 
撈飯正嘛!
 
雖然小魔怪話辣咗少少,
 
But,
 
我啱食喎!
 








材料: 雞扒2塊、青瓜1條、粟粉1.5茶匙(粟粉水)

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、紹酒1茶匙、麻油少許
 
調味: 海鮮醬1湯匙、辣豆瓣醬1茶匙、豉油1湯匙、
 
糖1茶匙、水2湯匙
 
做法: 雞扒去皮切粒,用醃料醃1小時;青瓜去部份皮及瓜囊切粒;
 
將所有調味放入碗中攪勻備用;燒熱油鑊煎雞粒至9成熟後,
 
加入青瓜快炒,加入調味炒勻,蓋上鑊蓋焗1分鐘,
 
最後加入粟粉水埋芡汁便成。
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



 

18 則留言 :

  1.  辣辣地,好開胃,要添飯。

    回覆刪除
  2. 天氣熱,D餸如果有汁,容昜送飯呀!

    回覆刪除
  3. 我都係鍾意有少少汁, 少少辣.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!