2014年6月22日 星期日

柴魚花生排骨粥&炒三絲

 
今日,
 
老公約咗班舊同學去屋苑會所打乒乓球,
 
我都有跟埋去玩架!
 
襯未齊人,
 
同老公打咗15分鐘波啫,
 
我已經出咗成身汗,
 
老公話以後每個星期都book場打波喎,
 
順便幫我減肥呀!
 



 

柴魚花生排骨粥

材料:  柴魚1條、花生4兩、米1杯、排骨$40、薑3片、蔥花和胡椒粉適量
 
做法: 花生浸2小時;排骨出水後用鹽醃起碼2小時或以上(醃隔夜仲入味);
 
柴魚浸軟後慢慢揀去細骨剪碎備用;洗米後用少許鹽和油撈勻;
 
用Staub鍋,燒熱水加入柴魚、花生、排骨和薑片煮滾後轉細火煲1小時;
 
加米後煲多1小時左右,加鹽調味便成。
 
(隨個人口味,可加蔥花和胡椒粉拌食啊!)
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

18 則留言 :

  1. 好耐都冇煲呢個粥了,請我食碗得嘛?

    回覆刪除
  2. 柴魚花生粥好味,做下運動對身體好呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不過打完乒乓波,好攰,成個人散哂咁呀!

      刪除
  3. 哈, 我地尋日都去咗打乒乓波..

    回覆刪除
  4. 好耐沒有食過這款粥 , 好正呀 !

    回覆刪除
  5. 我都鍾意食柴魚~不過我嗰邊賣得有點貴呢~!

    回覆刪除
  6.  做完運動,出一身汗,對身體好呀!

    回覆刪除
  7. 柴魚好味。不過,我唔食得花生,食完胃痛

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!