2014年6月2日 星期一

端午節快樂

 
今日端午節,
 
應節緊係要煲粥食糭啦!
 
小魔怪口生咗粒大痱滋,
 
所以煲咗個下火靚粥~瑤柱鴨腎蠔豉豬展粥,
 
加埋我的愛心靚糭、油炸鬼咸煎餅牛脷酥和油鹽水菜芯,
 
齊齊過節啦喂!








 
 
 
 
材料: 豬展$20、瑤柱碎1湯匙、咸鴨腎2個、蠔豉8大粒、薑絲、1杯米
 
醃料: 鹽半茶匙
 
做法: 豬展洗淨出水後切片用醃料醃30分鐘;蠔豉和咸鴨腎浸洗備用;
 
蠔豉切粒備用;洗米後用鹽和油各半茶匙醃15~20分鐘;
 
燒熱水,落所有材料放入staub煲內煲1小時,水滾後記得轉小火繼續煲,
 
煲好加鹽調味便成。(我覺得已經夠味,所以冇落鹽。)
 
(咸鴨腎煲30分鐘後取出切片,再放入煲內繼續煲呀!)


 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!