2014年6月13日 星期五

新鮮藍莓馬芬

 
依家好多人都講求食得健康,

所以係煮食方面,

我都會選用一些對身體健康有益的食材,

如橄欖油、黃糖等;

橄欖油除可嚟煮餸外,

還可以代替牛油做蛋糕,

食落健康又好味道!

多謝Filippo Berio 百益橄欖油嘅公關小姐,

送給我健康的好食材!
 
 
 


 





 

材料: 自發粉200g、百益清淡橄欖油100g、黃糖100g、蛋2隻、

新鮮藍莓80g、牛奶50g

做法: 首先將雞蛋、黃糖放入容器內用打蛋器打勻,


然後加入百益清淡橄欖油和牛奶攪勻,

把已過篩的自發粉加入蛋糊內輕輕攪拌(切勿過份攪拌至起筋),



最後加入新鮮藍莓拌勻,預備好muffin杯,

倒入麵粉糊至約8成滿,放入已預熱15分鐘嘅焗爐,

用180度上下火焗約20分鐘便成。




用橄欖油整蛋糕冇用牛油味道咁濃烈,清淡而不膩口;
 

另外在吃甜品之餘,同時能抗衰老,清除壞膽固醇等,

 

真係食得安心啊!
 
 


Filippo Berio 百益橄欖油對健康的好處:

~【有益心臟】蘊含極高的單元不飽和脂肪,有助清除血管中 的壞膽固醇,預防心臟病。

~【骨骼成長】 能補充鈣質,促進新陳代謝,幫助骨骼成長。


~【皮膚健康】可延緩細胞衰老,常保青春,肌膚亮麗。


~【有益消化系】能改善胃、胰線、腸道、肝臟和膽道的功能, 並能預防膽結石。


~【預防炎症】對類風濕性關節炎有預防作用。




Filippo Berio 百益橄欖油的類別:


~特純橄欖油(Extra virgin olive oil):

特質:首次冷榨而成,營養最 豐富,橄欖油極品

味道:帶天然馥郁的橄欖濃香

用途:適合調配沙律、低溫煮 食、涼拌、快炒





~純橄欖油(Pure olive oil)

特質:巧妙地混合特純橄欖油 及精煉橄欖油而成


味道:帶溫和清淡的橄欖幽香

用途:適合日常煎炒煮食






~清淡橄欖油(Extra light olive oil)

特質:果味極輕,不掩蓋食物鮮味

味道:帶微微的橄欖味

用途:適合高溫煮食,例 如煎炸用途,代替牛油炮製蛋糕

 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

18 則留言 :

  1. 111111111111
    個杯仔好得意,睇波食最啱^^

    回覆刪除
  2. 请问喺咪边种橄榄油都可以?唔该!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用Pure olive oil或Extra light olive oil都可以呀!

      刪除
  3. 我轉用咗橄欖油嚟做糕餅好耐嚕!

    回覆刪除
  4. 個杯子好可愛呀。。。仲有我已經冇用牛油整蛋糕好耐囉!

    回覆刪除
  5. 我地都轉咗用橄欖油一段時間, 煎炸野先用粟米油.

    回覆刪除
  6. 好嘢好嘢有鮮藍莓馬芬 , 好正呀請我食個喇 .

    回覆刪除
  7. 我都有用開這牌子olive oil, 不過最近又用返sunflower seed oil, 轉轉口味。特別是用來整蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 橄欖油對身體有益,我都轉咗食佢呀!

      刪除
  8. 好健康藍莓馬芬蛋糕,隻杯杯好趣緻。

    回覆刪除
  9. 雀后

    唔該哂! ^ ^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!