2014年6月12日 星期四

涼拌腐皮

 
天時暑熱,

涼拌菜係我家常客嚟架,

今次整呢個涼拌腐皮,

即撈即食又得,

雪凍嚟食都得,

任君選擇呀!
 


 


材料: 乾支竹4條、青瓜1條、甘筍半條、雲耳適量、獨子蒜1粒(剁蓉)、

鹽1茶匙、冰水適量

調味: 辣豆瓣醬1湯匙、豉油1湯匙、陳醋1湯匙、糖1.5茶匙、麻油少許

做法: 乾支竹浸軟;甘筍去皮切絲;雲耳浸軟去蒂;

青瓜去部份皮和瓜囊後切絲,落少許鹽醃10分鐘,待青瓜出水後,

用廚紙索乾水份;燒熱水,落腐皮、雲耳和甘筍灼1分鐘左右,

撈起浸冰水後瀝乾水份;將所有材料、蒜蓉和調味放入食物盒內攪勻,

放入內雪櫃雪凍1小時便成。


(盡量將所有材料瀝乾水份,如出水太多會影響食物味道架!)

(調味可能隨個人口味加加減減都得o架!)


 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 


24 則留言 :

  1. 天時暑熱,呢個餸一定好開胃呀!比十個Like。

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱到冇咩胃口食嘢,食呢個涼拌菜正正可以消消暑呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,下次落多D青瓜先得!

      刪除
  3. 嘩....睇見都流晒口水.....天氣熱...咁食至正

    回覆刪除
  4. 呢碟好啱我口味, 遲下整嚟食先!

    回覆刪除
  5. 啱啱買咗腐皮,可以試吓喎!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 天氣咁熱,緊係要食涼拌菜解暑啦!

      刪除
  7. 回覆
    1. 試啦,呢個汁好多變化架!

      刪除
  8. 回覆
    1. 食涼拌菜清爽又涼浸浸呀,正呀!

      刪除
  9. 爽呀,唔使整到身水身汗!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!