2014年5月18日 星期日

母親大人生日晚宴

 
今日係母親大人的正日生日,
 
今朝我哋陪佢返教會外,
 
仲參加教會聚餐添!
 
晚餐我哋就去咗沙田廣場~讌客食飯!
 
個生日蛋糕係4個孫仔孫女夾份送俾婆婆的。
 
呢餐除叫一圍酒席外,
 
仲加咗2個素菜俾大魔怪,
 
個加咗1打壽包,
 
埋單$3782。
 
 

 










 

 
 
 
 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

32 則留言 :

  1. 恭喜伯有生日快樂, 身體健康! 菜式好豐富呢!

    回覆刪除
  2. 伯有生日快樂,身體健康。 伯有很年青喎。

    回覆刪除
  3. 祝伯母青春常駐, 福壽康寧呀!
    圍酒有鮑魚食, 抵呀!

    回覆刪除
  4. D 餸菜唔錯喎, 祝伯母身體健康, 生日快樂!

    回覆刪除
  5. 祝伯友生日快樂~~嗰日一定好開心呢~

    回覆刪除
  6. 祝伯有生日快樂,身體健康,心想事成

    回覆刪除
  7. 祝伯友 生日快樂 心想事成 想個樣得個樣。本來見個價錢想話咁貴,但見到D餸唔薄喎,都值啊!讚!

    回覆刪除
  8. 祝伯母身體健康,天天開心!

    回覆刪除
  9. 祝伯有生日快樂!身體健康!松柏長青!

    回覆刪除
  10. 食物好豐富呢~~ 孫仔孫女都好有孝心﹗
    祝伯母生日快樂﹗身體健康﹗

    回覆刪除
  11. 真係好豐富壽宴,你們一班孝順兒女呀/

    回覆刪除
  12. 恭祝伯友生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  13. 祝伯有生日快樂 ! 身體健康 ! 事事如意 !

    回覆刪除
  14. Happy Birthday to your Mom !! The dinner was very yummy ! Your Mom looks very young.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!