2014年5月29日 星期四

2014包糭日

 
今日又係一年一度包糭日;
 
今年唔只包客家咸糭,
 
我仲專登包咗5隻素糭俾大魔怪,
 
過節時,
 
人人都有糭食啦!

啱啱烚起第一轉,

大小魔怪每人已經食咗2隻糭,

咁攪法,

可能過節時已經食哂囉!

 
 






 
 
(素糭: 紅豆、綠豆、花生)



材料: 糯米5斤、綠豆3斤、咸蛋22隻、糭葉1斤、草2扎、

蝦米半斤、豬腩肉3磅、乾蔥頭1包


醃料: 豉油2湯匙、五香粉一包、糖2茶匙、紹酒1湯匙

做法: 豬腩肉去皮後切塊狀用醃料醃一陣;將整包乾蔥頭剁碎,


落油爆香乾蔥蓉後,加豬腩肉、蝦米、1茶匙鹽和大半碗水,

略煮豬腩肉至收汁盛起待涼,放入雪櫃雪1晚;
 

糯米和豆洗淨後起碼浸6個鐘,倒去多餘水份,


加3湯匙鹽和2湯匙油撈勻米及豆;

然後烚糭葉和草、咸蛋黃開半;準備好哂所有材料,就可以包糭啦!


今年總共包咗44隻客家糭,5隻素糭。 


(每轉糭要烚起碼2個半鐘)



 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
  

18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係,下次包埋栗子應該仲好味道呀!

      刪除
  2. 我年件都想自己試下包 , 但奈何最後都係買現成回來 ^^

    回覆刪除
  3. 素糉是齋綠豆嗎?! 我覺得齋綠豆都好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅豆綠豆花生糭,好味道呀!

      刪除
  4. 我都鍾意食素糉, 親戚都會為我包, 有雞心豆,腰豆, 多多綠豆,好味!

    回覆刪除
  5. 我仲有2隻粽, 留番過節食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我派下派下,剩番十零隻過節呀!

      刪除
  6. 咸肉糉自己包多料.素糉,兩樣都正.

    回覆刪除
  7. 我淨係鍾意食咸肉糭,本身今年諗住試吓包,但因屋企突然有事,而擱置了。唯有留待下年

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦,等出年包嚟得囉!

      刪除
  8. 自己制作食得安心又健康 , 齋糭冇豬肉仲好味呀 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!