2014年5月2日 星期五

2014年澳門遊~第三日

 
4月23日
 
呢日天氣麻麻哋,
 
開始落微微雨,
 
我哋又去台灣老舖食早餐。
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 
返到酒店,
 
妹妹請酒店幫我哋開咗相連房間嘅門,
 
祈祈BB超級好奇問點解會開門嘅???
 
仲兩間房周圍走添,
 
開心啊!
 
執齊行理,
 
坐酒店車去碼頭,
 
再轉專車去咗新濠天地和威尼斯人酒店,
 
食埋午餐,
 
下午4點搭船就返香港囉!
 
 








 
 
 
 
冇咩買手信,
 
去正宗鳳城買咗少少手信,
 
$110有7盒,
 
抵呀!
 
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 


18 則留言 :

  1. 哈~我唸祈祈一定玩得好開心呢~!

    回覆刪除
  2. 請問你食早餐的台灣店舖在那裡?好吸引!

    回覆刪除
  3. 台灣老舖 D 麵好吸引呀!祈祈 BB 好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間舖頭,我哋次次嚟親都食佢架!

      刪除
  4. 唉.....台灣老舖的牛腩好正呀 !!

    回覆刪除
  5. 威尼斯人好鬼多人咁喎.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,都幾多自由行旅客去幫襯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!