2014年4月12日 星期六

香菇木耳粟米粥

 
呢排唔知咩事,
 
老公病完輪到我,
 
噚日唔單只狂流鼻水和咳,
 
成身發熱但又唔係發燒,
 
仲有周身骨痛添!
 
食咗抗敏感藥就攤咗係床,
 
真係唔想郁架!
 
冇咩胃口,
 
煲咗個粟米粥食呀!
 
配埋即食榨菜木耳絲,
 
又一餐囉!
 
 

 





材料: 冬菇8隻、木耳1個、粟米蓉1罐、珍珠米1杯

醃料: 鹽半茶匙和油半茶匙 
 

做法: 洗米後用醃料醃15~20分鐘;冬菇浸軟去蒂切粒;木耳浸軟切碎;

將8碗水放入staub內煮滾,落冬菇、木耳和米煲1小時後,

加入粟米蓉煲多15分鐘;記得粥滾後轉小火繼續煲,

煲好加鹽調味便成。



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 




 

18 則留言 :

  1. 雀后....近期既天氣真係好易整病人....小心保重呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D天氣最唔好,濕濕漉漉,近排晚晚都瞓得唔好呀!

      刪除
  2. 香港天氣乍暖還寒,真係要好好保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成家人都咳咳哋,今日煲咗羅漢果菜乾素湯,化痰止咳,潤喉呀!

      刪除
  3. 小心身體,請保重,怏些好起來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日已經好好多,多謝關心!

      刪除
  4. 天氣潮濕,要小心身體呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D天氣,真係好易中招架!

      刪除
  5. 祝早沾勿藥呀!
    我個仔都咳哩! 煲了金銀菜.南北杏湯給他飲,咳輕咗D!

    回覆刪除
  6. 呢排都好多人病,呢個粥清得黎有味,真係o岩晒

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!