2014年3月24日 星期一

涼拌蒜香麻辣青瓜

 
連日搽藥酒和貼撤隆巴斯鎮痛貼,
 
我隻右手已經好番七七八八;
 
好番少少又想攪嘢啦!
 
右手唔靈活,
 
用左手都要拍呀! 
 
 
 
 
 
 
 




材料: 青瓜2條、獨子蒜2粒(剁蓉)、鹽1茶匙

調味: 豉油1湯匙、鎮江醋2湯匙、糖2茶匙、花椒油適量、


豆瓣醬1湯匙、麻油少許

做法: 青瓜切開兩邊頭磨至有白液後洗淨,用刀背拍扁青瓜,

用鹽醃青瓜15分鐘,瀝乾青瓜水後,用抹紙抹乾水份,



把青瓜、蒜蓉、調味放入食物盒內攪勻,放入內雪櫃雪凍1小時便成。

(調味可能隨個人口味加加減減都得o架!)



 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

22 則留言 :

  1. 謝謝食譜, 我很喜歡食青瓜的 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個涼拌餸真係百吃不厭呀!

      刪除
  2. 你的手受傷了,仍然介紹食譜給我們,謝謝你!哀心祝福你快些存愈!

    回覆刪除
  3. 要小心護理到好返晒呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道啦,日日搽藥酒,好快冇事呀!

      刪除
  4. 攪嘢...攪得好呀.....這個涼拌蒜香麻辣青瓜...越食越唔停得口的...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個涼拌餸真係百吃不厭呀!

      刪除
  5. 有個FB朋友教我用VoItaren 搽左幾天好小小呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家都好番八八九九囉! ^.^

      刪除
  6. 我都好鍾意食涼伴青瓜, 不過就無你咁勤力, 你要小心對手呀!!

    回覆刪除
  7. 要好好休息 保護隻手 不提重物
    這個涼伴好開胃呢

    回覆刪除
  8. 你要比隻手休息多D啊!這個青瓜好開胃,我唔客氣啦!!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!