2014年3月22日 星期六

惠州~吃喝玩樂

 
尋日,
 
我、老公和姑奶又返惠州吃喝玩樂呀!
 
未去行街街之前,
 
緊係要食弟婦為我哋準備嘅豐富家鄉菜啦!
 
老公超鐘意食釀苦瓜,
 
仲話好耐冇食過喎!
 
 




 
食完午飯,
 
我哋揸車去咗惠州義烏批發城行街,
 
果度咩都有,
 
包你會行到唔捨得走呀!
 
老公仲買咗好多茶葉添!
 
惠州西湖步行街旁的市場,
 
我就買咗好多嘢啦!
 
冬菇、蝦米、菜脯、腐乳,
 
最開心買到2斤獨子蒜,
 
12蚊人仔1斤呀!
 
 








 
 
晚餐都好豐富啊!
 
呢個燕麥朱古力好好食,
 
聽講香港都有得買,
 
呢邊15蚊人仔有500g,
 
都幾抵食架!
 
 


 
呢碗係豬雜粉,
 
冇味精,
 
加埋杯熱豆漿,
 
就係我嘅早餐啦!
 
弟婦話呢樽腐乳好食,
 
又買樽試下先得!
 
食完早餐去新市場買餸囉!
 
 




 
好想食萵苣(油麥菜莖),
 
於是去咗弟婦個親戚度摘菜,
 
呢D萵苣好嫩好脆身,
 
一摘即斷,
 
超新鮮,
 
可惜我唔帶眼行路,
 
仆街!!
 
仲扭親隻手添!
 
超痛呀!
 




 




 
今日係市場買咗3條青瓜4蚊人仔,
 
仲有靚靚腐竹!
 
 
 
  
 
 
 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

10 則留言 :

  1. 你弟婦好煮得喎,餐餐都成枱餸?
    你隻手依家仲痛唔痛呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好好客,次次都煮好多餸俾我哋食呀!我隻手仲痛架,唔敢太用力呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 平靚正,所以我次次都買好多嘢返嚟呀!

      刪除
  3. 好羨慕你成日走去吃喝玩樂添~

    回覆刪除
  4. 你尼輪成日上惠州,弟婦又成日要招呼你,真係辛苦佢囉!!

    回覆刪除
  5. 嘻嘻,我哋次次上去都有任務架!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!