2014年3月15日 星期六

大小魔怪19歲生日會

 
雖然今日唔係大小魔怪正日生日,
 
不過襯星期六大家得閒冇事做,
 
齊齊開開心心食番餐囉!
 
今餐熟食由我負責,
 
而海鮮就由姐夫又買又煮啦!
 
 


  
鹵水雞翼&腸仔



雜菇炆伊麵
 


咖哩豬皮蘿蔔魚蛋雞翼尖
 
 
豉油皇蝦碌
 
 


炒蜆
 


灼菜芯


 
素湯~粟米甘筍栗子馬蹄冬菇眉豆花生蜜棗湯
 
 
 
薑蔥炒蟹
 

 
自家製芝士蛋糕



蒸魚


 
  
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

25 則留言 :

  1. Happy Birthday to your boys !! The dinner is very very yummy!

    回覆刪除
  2. 祝大小魔怪生日快樂!成長路上暢順!

    回覆刪除
  3. 祝大小魔怪生日快樂,又很豐富的一餐。&

    回覆刪除
  4. 噢~ 雀后...原來你已有一對19 歲大的孖仔喇 ! 想必你當年帶他們一定好辛苦了.

    說回正題, 祝他們身體健康! ...另外,你地果日食唔食得晒呀? 咁多野食...HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!D嘢食真係食唔哂,所以今日食舊餸呀!@@"

      刪除
  5. 原來大小魔怪係孖仔!祝佢地生日快樂!

    回覆刪除
  6. 祝囝囝生日快樂!健健康康!

    回覆刪除
  7. 祝大小魔怪生日快樂!

    回覆刪除
  8. 祝你兩位少爺生日快樂!學業進步!身體健康!

    回覆刪除
  9. ~祝您個囝囝生日快樂,日日開心'身體健康.^^

    回覆刪除
  10. 祝大小魔怪生日快樂, 呢個生日會好豐富呢!

    回覆刪除
  11. 咁快又一年,因為我記得上年睇過你有一扁寫佢地18歲生日.我嗰刻先知佢地係孖仔...仲有相嫁~ 我幾好記性~

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快又一年啦!我要俾個讚妳啦!

      刪除
  12. 補祝囝囝們生日快樂! 學業進步.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!