2014年3月26日 星期三

又嚟元朗食食食3小時

 
上星期一,
 
我同samwei元朗食食食3小時後,
 
大家都意猶未盡,
 
今日又嚟食過啦喂!
 
首先去食出名的士林台灣麵!
 
哈哈,
 
我哋話呢個係早餐嚟架!
 
有牛肉麵、炸雞扒和炸魷魚鬚!
 
 


 



食完又去行街街兼買餸囉!
 
住天水圍咁耐,
 
我都未食過勝利牛丸,
 
又試下先得!
 
呢度D牛筋好腍,
 
冇牙都食到,
 
不過我覺得個湯底淡咗少少,
 
但佢哋加嘅冬菜就超咸啦!
 
 


 
食完早餐和午餐,
 
緊係要有個甜品做下午茶先至滿足架!
 
B仔甜品~西瓜黑糯米和芒果西米露!
 
飽飽囉!






  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

27 則留言 :

  1. 我反而食過幾次勝利牛丸喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日去食嘉麗園,所以好少去食勝利牛丸呀!

      刪除
  2. 間台灣麵食物望落幾正宗咁喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以好多人專登嚟元朗食架!

      刪除
  3. 我都聽過勝利牛丸好出名 , 但可惜我唔食牛的 .

    回覆刪除
  4. 剛剛好像在TVB 東張西望見到你

    回覆刪除
  5. 我覺得勝利牛丸麻麻咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能食慣咗嘉麗園,我覺得呢間麻麻哋呀!

      刪除
  6. 嘩,勝利加到$30。三,四年前$19咋。

    回覆刪除
  7. 仲有好多未食,下次要做定個 planner 先呀。多謝你今日陪我呀。

    回覆刪除
  8. 真的太多美食啦。。。引C我啦

    回覆刪除
  9. 你唔預告下,等我撞下你嗎!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!