2014年3月18日 星期二

元朗食食食3小時

 
噚日下午約咗Samwei入嚟元朗食嘢兼買餸,
 
今次我帶咗佢去陸記正宗桂林米粉食嘢,
 
呢間係又新街;
 
我哋叫咗1碗麻辣豬肚米線,
 
仲有我至愛的炸大腸,
 
加埋碗白涼粉做甜品添!
 
 




 
食完嘢,
 
我哋去咗街市買餸,
 
Samwei話元朗好多平嘢買,
 
 
緊係啦,
 
沙田係全港最貴街市之一,
 
仲約定下星期再嚟添,
 
嘻嘻,
 
到時我會準備我架私家拉車架啦!
 
買完餸,
 
 
轉戰甜品小食,
 
亞媽薑汁豆腐花、冬菇豬肉燒賣、串皇串燒(魷魚、牛肉、雞)
 
亞媽豆漿(用嚟解辣)!

用咗3小時又食又買又再食,

勁呀!
 
 






 
 
收到Samwei貼心的禮物,
 
我好鐘意,
 
多謝妳呀!
 
 

  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

29 則留言 :

  1. 嘩 !!!!! 搞到我回港都要衝去元朗搵食先 ! 謝謝好介紹呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗仲有好多美食,真係食足3日都食唔完呀!

      刪除
  2. 原來3小時係唔夠架,下次真係要由早餐開始食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,下次真係要早D入嚟,由早餐開始至食到晚餐宵夜呀!

      刪除
  3. 我好鍾意食串燒尤魚架,飲杯豆漿仲正。

    回覆刪除
  4. 元朗有咁多嘢食,下次入嚟搵吓.多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係又新街街頭食咋,仲有千千萬萬條街未食呀!

      刪除
  5. 三小時食到咁多, 你哋都好好食力.

    回覆刪除
  6. 元朗又真係好多特別小食, 美食....!
    我有時特登會去買花生糖....好正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次記得過埋隔離舖食豆腐花和串燒呀!

      刪除
  7. 睇見您們食得咁開心,揾日要跟着您的介紹去試吓先,謝謝您的分享。

    回覆刪除
  8. 以前我都成日去食串皇架!

    回覆刪除
  9. 呵呵美食呀 ! 看得我心郁郁好想立刻行動啊 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!