2014年3月28日 星期五

2014年日本京都大阪之旅~第五日

 
3月5日
 
快樂不知時日過,
 
終於到咗係日本最後一日啦!
 
今日天氣麻麻哋,
 
仲有D雨添!
 
可能唔捨得我哋走啊!
 
今朝我哋去咗黑門市場,
 
呢度海鮮、生果、熟食咩都有,
 
實有一樣嘢啱大家架!
 















 
我家姐仲有氣力行地下街,
 
我同samwei就攰到死死下,
 
於是返酒店休息休息一下,
 
跟住我倆去食咗個平價定食,
 
好多日本人都去食架!
 
平靚正,
 
好味道呀!






 
食完午餐,
 
出機場前,
 
我哋去大板機場附近嘅outlet!
 
齋睇冇買,
 
因為samwei話D嘢超貴,
 
 
英國買平好多呀!
 





 



 
去到機場,
 
samwei真係好好人,
 
爭住請我哋食最後晚餐!
 




 
 
我哋呢個5日行程,
 
早機去晚機返,
 
一落地就食食食玩玩玩買買買;
 
而且日本度度都有平嘢,
  
尤其係105yen店,
 
真係行到唔捨得走架!
 
返嚟香港後,
 
見到超市賣到D嘢咁貴,
 
真係買唔落手囉!
 
 
 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 
 





 
 

18 則留言 :

  1. 食食食玩玩玩買買買 --- 最開心嘅旅行!

    回覆刪除
  2. 睇住你地食咩玩咩自己都覺得好開心呢

    回覆刪除
  3. 黑門市場行一曰都得呀^_^

    回覆刪除
  4. 大吉利是!唔係最後晚餐。這一天我已經行到成個散哂,而且個喼又無哂位,所以無興趣再行地下街了。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 果日我哋好早去,有部份舖頭仲未開門呀!

      刪除
  6. 請問由大阪去RINKU OUTLET 可以坐咩車?同埋由OUTLET出機場交通方便嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋去搭JR去難波站轉搭南海電車去機場,機場前一個站就係outlet啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!