2014年3月21日 星期五

2014年日本京都大阪之旅~第四日

 
3月4日
 
住大阪呢3日,
 
我哋都日日都係酒店食早餐,
 
而每餐我哋食嘅蛋係有變化架!
 
其他的就差不多都係果D嘢啦!
 
最鐘意食鯖魚和咖哩飯呀!
 


 
3月3日
 
 
3月4日
 
 
3月5日
 
 
食完早餐,
 
我哋就出發去大板城公園~天守閣!
 
行上最高果層,
 
可以睇哂成個大板嘅風景,
 
好靚不過好大風呀!
 
 




 



 
誤打誤撞行錯路入咗梅花林,
 
好靚呀!
 








 
跟住下個行程就係去神戶睇大鐵人公仔啦!
 
就係呢度,
 
食到我鐘意嘅鰻魚飯啦!
 


 
 
 



 
跟住我哋去咗一個旅遊書推介的商場,
 
仲食埋書中推介的海鮮自助餐添!
 
之但係,
 
 
有時真係唔好盡信旅遊書,
 
呢餐好鬼難食呀!
 
 

 




 
 







 

 











  
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



28 則留言 :

  1. 阿姐夫話,那些早餐好食過在神戶的海鮮buffet 喎,係無錯架。

    回覆刪除
  2. 新鮮的鰻魚又處理得好,完全不帶腥味,配搭好吃的曰本白飯,非常的美味!

    回覆刪除
  3. Hello 雀后,

    那些麵包超人麵包....你有無買來吃呢? 好似唔錯喎! Hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇買,不過個個麵包造型真係好可愛架!

      刪除
  4. 酒店嘅早餐都算豐富喎!

    回覆刪除
  5. 去日本食早餐最鐘意係 D 魚!

    回覆刪除
  6. 嘩,好多我喜歡的東西!鯖魚,大鐵人,麵包超人,多啦A夢,還有京東的建築及桃花!謝謝妳把那麼多美麗的東西拍回來!大鐵人的街燈好特別,麵包超人的食物太靚,會捨不得吃!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 今次呢D冇肉兼未溶雪,唔好食呀!

      刪除
  8. 我都是2月28號至3月3號去大阪,想問你住邊一間酒店同幾錢一晚,我見間酒店幾大同早餐好好味。

    回覆刪除
  9. 梅花林好靚呀,你行左好多地方咁喎!

    回覆刪除
  10. 果間Fisherman's Market我經常去嘅,價錢超平,二千日元放題,質素當然唔會高,同一價錢其他地方只可食個定食。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!