2014年3月17日 星期一

2014年日本京都大阪之旅~第三日


3月3日
 
 
今日我哋參觀杯麵博物館,
 
仲可以造一個屬於自己的杯麵添,
 
好興奮啊!
 
今次行程由姐姐姐夫計劃的,
 
佢哋一早已經睇哂地圖和旅遊書,

仲負責買JR和火車車票!
 
 妳問番我搭過咩車,

我真係唔知架!

 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

整完杯麵,

我哋返去心齋橋蟹道樂食午餐!

姐姐計過,

下午食蟹係抵過晚上食,

而且今次食呢個蟹宴係指定3月份先有得食,

4月嚟就冇架!

未食睇個餐牌都已經好開心,

見到D蟹簡直興奮呀!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

呢餐每人都唔使$280,

真係食得好滿足,

初初姐夫話食蟹唔飽,

點知個個食完飽到上心口,

好彩冇聽佢講咋!

咁飽,

我哋緊係要做下運動啦!

咩運動???

shopping是也!

行咗5個鐘頭街,

攰到七彩呀!

見到咁靚嘅大福餅,

唔買唔得架!





 
晚上睇到呢間門口餐牌話有雞泡魚鍋食,
 
擺出嚟好鬼大碟架,
 
點知原來係4人份量,
 
俾人呃咗添!
 
呢餐唔抵食囉!
 

  
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 




28 則留言 :

  1. 自己做杯麵好正呀 我都好耐無食杯麵添! 引C我啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋同埋D小學生一齊整杯麵,感覺自己D童真出哂嚟呀!

      刪除
  2. 睇咗你d 遊記~搞到好想去日本tim!~

    回覆刪除
  3. 吃喝玩樂好 happy 呀,仲要係日本添!羨慕羨慕!

    回覆刪除
  4. 做完杯麵,是否自己品嚐?

    回覆刪除
  5. 這天行程很豐富,又食得好。我二仔底死跟咋,都唔知點搭車。

    回覆刪除
  6. 有家姐、姐夫安排真好!我好鍾情意杯麵封面!

    回覆刪除
  7. 下晝果餐食得咁飽,晚餐食少啲都冇所謂啦。

    回覆刪除
  8. 嘩~~杯麵隻雞好Q呀^^
    蟹餐好正好平,碟碟都好精緻,HK一定食唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,呢隻嘢似雞頭鴨尾呀!
      蟹宴真係超值呀!

      刪除
  9. 雞泡魚唔敢食呢!
    好靚既strawberry 甜點!^^

    回覆刪除
  10. 我上次去都係午餐食蟹, 抵過晚餐食好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同樣都係食果D嘢,緊係食餐食最抵啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!