2014年3月12日 星期三

2014年日本京都大阪之旅~第二日

 
3月2日
 
一早食咗個簡單嘅早餐,
 
就出發去嵐山渡月橋啦!
 
以為今次冇櫻花睇啦,
 
點知俾我哋係廁所門口發現棵櫻花樹,
 
好開心啊!
 
除櫻花外,
 
梅花都有呀! 
 












 

 
去到天龍寺,
 
可惜裝修冇得入,
 
唯有轉去竹林行下。
 




















 
係京都渡月橋附近食咗一餐好豐富的豆腐宴,
 
眼闊肚窄,
 
食唔哂添,
 
不過真係好好味道架!
 





  



食飽飽就去另一個景點~金閣寺!
 
行咗一個圈,
 
揸車落大板囉!
 
 



 
 
呢間就係我嘅住嘅大阪心齋橋方舟大飯店,
 
姐姐姐夫和我3人一間房。
 
放低行李後,
 
姐夫帶我哋去心齋橋行個圈,
 
等我哋熟習環境先,
 
明天先嚟買嘢,
 
大作戰呀!
 
 

 
 









 
 
 
行行下食咗炸雞醫肚,
 
正啊!
 
晚餐就食係香港排哂長龍嘅一蘭拉麵,
 
唔好講笑,
 
個湯底真係好濃香架,
 
連隻蛋都又滑又香呀!
 
 

  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

26 則留言 :

  1. 我通常睇紅葉~有機會真係要睇吓d 花花先~!

    回覆刪除
  2. 睇完第二日的行程,已經想再去京都了。

    回覆刪除
  3. 自由行隨意行到邊食到邊,超正!

    回覆刪除
  4. 景色好古樸,食物就一定超好食!

    回覆刪除
  5. 櫻花真的好靚!我好想去大阪,因為好多我喜歡的偶像廣告出現在大阪!(笑)

    回覆刪除
  6. 嘩))))行程好豐富呀,買左咩呀??一定買左好多野啦^^

    回覆刪除
  7. Hello 雀后,

    嘩~~ 你果碗麵連湯都飲到一滴都無呀!! 肯定好好食呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我冇飲哂,倒咗俾人哋呀!>.<

      刪除
  8. 豆腐宴好正, 我一定食得晒~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好食,可惜太飽真係食唔哂呀!

      刪除
  9. 回覆
    1. 快D去,下個月日本加消費稅8%呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!