2014年3月6日 星期四

2014年日本京都大板之旅~手信篇

 
我知我知,
 
其實呢D嘢香港都有得賣,
 
不過師奶性格冇得改,
 
見到平過香港咁多,
 
唔買對唔住自己,
 
所以越買越唔停得手,
 
我仲有好多嘢想買架,
 
可惜真係拎唔到,
 
哈哈,
 
唯有下次再去買過啦!
 



 


 
 
 
 
 
呢兩對波鞋係大小魔怪的生日禮物嚟架!
 
 

  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

34 則留言 :

  1. SUPER~妳好勁呀, 大滿足呀~

    回覆刪除
  2. 好開心呀 !!! 收獲好豐富呢

    回覆刪除
  3. 買咗好多嘢呀!綠茶 kit kat 好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠茶kit kat和crunch,兩樣都好好食呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,我俾人話我買嚟開舖頭呀!

      刪除
  5. 怪不得妳說搬了個超市回來!厲害!大小魔怪有私家禮物,一定很開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影哂相俾佢哋揀鞋款,包佢哋鐘意呀!

      刪除
  6. 所以我有個朋友以前每年都去東京玩幾次囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家日本yen平,真係會買到唔停得手架!

      刪除
  7. 今日我去西田行左一轉,覺得自己買得好抵

    回覆刪除
  8. 雀后。。你幾時都咁勁架^_^

    回覆刪除
  9. 真係好多野,全部都係食 ^^

    回覆刪除
  10. 真係服左你,可以拎到咁多野返黎

    回覆刪除
  11. 我都會買香港有得賣嘅野返嚟, 只要係平好多的話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,起碼我識果D產品嘛,其餘因唔識日文,所以唔知係咩嚟呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!