2014年2月8日 星期六

雀后廚藝分享會

 
今日雀后廚藝分享會完滿結束,
 
多謝大家參加!
 
4個鐘內完成3個餸和2個醬汁,
 
有得玩,
 
有得食,
 
好Happy啊!
 
遲D仲有更多花絮,
 
睇住咁多先啦!
 
我偷影咗幾張相咋,
 
有幾張相係參加者post係facebook,
 
我借用咗!
 
(點解張張都冇我個貓樣架!)
 
 







 
 

 
 
 


 
  
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 




18 則留言 :

  1. Hello 雀后,

    看來各位學員也很ENJOY 啊 ! ^_^ 你們是在弄叉燒穌和咖哩角嗎? 看來很好吃...^_^

    回覆刪除
  2. 恭喜你完成左分享會﹗好似好開心呢~~ yummy!!

    回覆刪除
  3. 個個都好滿意咁喎. 會唔會加開三十場呢?

    回覆刪除
  4. 嘩,好熱鬧開心,恭喜晒

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢哋個個都好投入,落手落腳去做呀!

      刪除
  6. 雀后.....好熱鬧, 又食又玩, 好開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾開心,人人都又食又拎呀!

      刪除
  7. 恭喜晒呀!個個同學仔都煮得好開心喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋個個都好投入,落手落腳去做架!

      刪除
  8. 恭喜你呀, 如果我遲D唔洗帶住兔寶寶, 都很想參加.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!