2014年2月20日 星期四

上水珍苑麵家

 
今日同朋友仔去上水,
 
仲專登有我去佢姐姐夫家開嘅麵舖食嘢;
 
哈哈,
 
最出名嘅鹵水豬手、鹵水雞翼、牛腩和水餃,
 
我樣樣都試勻,
 
今次真係日日有食神呀!

地址: 上水新勤街1號新寶大廈地下

 
 



 

食飽飽行街街,
 
冇咩嘢買到,
 
剩係買零食咋!
 
俾我買到呢罐沙甸魚,
 
之前試過,

好好味呀!
 
 


 
 



  
 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

22 則留言 :

  1. Hello 雀后,

    你果碟鹵水豬手和雞翼是兩溝嗎? ...嘩...果隻雞翼槌好吸引啊!..好味好味!!

    回覆刪除
  2. 我食過一次他的豬手麵真不錯呀 !

    回覆刪除
  3. 呢罐沙甸魚邊到買呀?晤該你o

    回覆刪除
    回覆
    1. 係上水一間叫優品360嘅舖頭買架!

      刪除
  4. 有熟人, 實切最靚D部位俾你, 真係有食神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,唔知係咪呢,真係好鬼好味架!

      刪除
  5. 要吃就快啦!
    因為珍苑要結業了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又一家老牌麵家結業,好可惜啊!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!