2014年2月11日 星期二

西餅、蛋糕製作精選實習班(六)~第三堂

 
1月21日
 
呢堂學整青蘋果毛士蛋糕和蕃茄露筍芝士蛋批,
 
亞sir整嘅蛋糕靚好多,
 
我整嘅緊係有待改善啦!
 
亞sir話個蕃茄露筍芝士蛋批齋咗少少,
 
所以加咗腸仔落去呀!
 
而D黑橄欖係同學仔帶嚟架!
 
 
 
 












 




    
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

22 則留言 :

  1. 我都幾鍾意食quiche, 自己鍾意食甚麼就放甚麼, yummy !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好自由,自己鐘意加咩材料都得呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,妳個list好長,有拖冇欠呀!^.^

      刪除
  3. 芝士蛋批多多芝士超正呀 !

    回覆刪除
  4. 個批好正呀)))))想咬咬咬咬咬做宵夜......

    回覆刪除
  5. 我以前整過紅蘋果mousse cake,好香好好味, 青蘋果會唔會好酸呀?好想試下啊!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!