2014年2月5日 星期三

2014馬年惠州之旅~美食篇

 
返親惠州,
 
堂弟堂弟婦都會煮好多嘢俾我哋食,
 
連自製煮食爐都要出動添,
 
呢個爐燒木架,
 
環保呀!
 
 


 
 





 
 
晚餐有齊雞鵝鴨,
 
好豐富呢!
 
食完飯,緊係要放煙花啦!
 
唔好講笑,
 
咁近放煙花好響架,
 
而我又要影相,
 
真係耳仔都聾埋架!
 
 




 
第二日中午果餐食咗乾筍炒腩肉,
 
我未食過,
 
好特別呀!
 
 
 
 




 





 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

32 則留言 :

  1. 好豐富又有好濃厚家鄉味道嘅食品,已經有好耐未食過了,流哂口水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 家鄉風味餐,真係越食越想食呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 家鄉風味餐,真係越食越想食呀!

      刪除
  3. 啲雞咁新鮮, 小心禽流感呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,有理冇理,食咗先算啦!@@"

      刪除
  4. 返家鄉,有新鮮雞食,好羨慕!

    回覆刪除
  5. 有冇學咗d新o既家鄉菜?

    回覆刪除
  6. 返到家鄉就好多美食!

    回覆刪除
  7. 嘩~~~哩d就係叫家鄉風味同人情味

    回覆刪除
  8. 款色多多又大碟,你堂弟堂弟婦好好客啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋返親去,佢哋都會煮好多嘢俾我哋食架!

      刪除
  9. 回覆
    1. 老公邊識煮嘢吖,呢個係堂弟嚟架!

      刪除
  10. 用埋個煮食爐, 煮餸特別有家鄉風味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個爐係佢哋自己設計,夠哂環保呀!

      刪除
  11. 惠州都好多高樓喎!
    睇見D雞就開心, 以前家父在新界養自家雞, 骨軟肉嫩, 不知多鮮味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠州發展已一段時間,成個惠州人民已經富起來了!

      刪除
  12. 地道餸菜用上自家養的家禽好正呀 ! 飯後燒煙花好有新年氣氛 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,家家戶戶都會燒煙花慶祝架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!